niedziela, 6 października 2013

Rozdział 5

Chodzimy już 3 godzinę po sklepach oficjalnie mam dość ale niech jej będzie. Amy od zawsze lubiła robić zakupy. Ja jakoś nigdy ich nie przepadałam za nimi może krótkie jednogodzinne ale nie takie. Nie mogłam się nawet dzisiaj skupić ciągle myślałam o Justinie , że tak wybiegłam z jego domu ... musiałam te wspomnienia wszystko znowu przypomniało mi się nie chce tego kolejny raz powtarzać cieszę się że wróciliśmy do Stanford ale boje się że Alex znowu zacznie to robić w Los Angeles nie robił tego miałam przynajmniej rok spokoju. Nawet nie zauważyłam kiedy po policzku spłynęła mi łza którą szybko wytarłam aby moja przyjaciółka nic nie zauważyła. I chyba mi się udało.
-Lis znalazłam dla ciebie śliczną sukienkę idź ja przymierz .
-Ok śliczna jest ty to masz gust , dzięki Amy - Odpowiedziałam zadowolona i poszłam przymierzyć sukienkę.
Przymierzyłam ją i wyglądałam idealnie. Zobaczyłam na cenę nie była droga więc postanowiłam ją wziąć. Poszłyśmy do kasy i zapłaciłyśmy za swoje ubrania. Postanowiłyśmy iść na lody .Gdy byłyśmy przy stoisku zamówiłyśmy sobie po gałce białej czekolady to nasze ulubione zawsze bierzemy takie same .W pewnym momencie zobaczyłam Justina szedł z Rayanem i Chazem . Błagam niech się tu tylko nie patrzą błagam ... Kurwa musieli nas zauważyć. Zaczęli iść w stronę naszego stolika i się przysiedli. Na szczęście koło mnie usiadł Ryan przynajmniej tyle .
-Hej dziewczyny zaczął Chaz
-No siemka co was tu do nas do stolika sprowadza ? - zapytałam
-A dzisiaj u Rayana robimy imprezę bo kończy się wolne od szkoły i pytamy czy nie chcecie przyjść ? -powiedział Chaz
-Pewnie że przyjdziemy ,prawda Lis ? - włączyła się do rozmowy Amy
-Taak pewnie trzeba się odstresować przed szkołą - odpowiedziałam
-To o której mamy tam być ? - zapytała moja towarzyszka
-Impreza zaczyna się o 20 - dopowiedział Chaz
Świetnie -odpowiedziała szatynka
-Musze iść na chwile do toalety- odpowiedziałam
JUSTN POV'S
-Musze iść do toalety- powiedziała. Boże czemu ona mnie tak znienawidziła. Nie no dobra to było głupie pytanie. Postanowiłem iść za nią chłopaki nawet tego nie zauważyli bo byli zajęci Amy. Najpierw sprawdziłem czy nikt nie idzie w tą strone dopiero wtedy wszedłem Lisa stała przed lustrem i poprawiała makijaż. Nawet nie zauważyła kiedy się tam pojawiłem . Spostrzegła się dopiero gdy przekręciłem zamek w drzwiach.
-Co ty tu robisz? - zapytała widać było że się bała
-Chce porozmawiać bo nie było okazji kiedy uciekłaś rano - powiedziałem
-Justin ja musiałam to wszystko do mnie wróciło... nie pozwoliłem jej dokończyć bo moje usta znalazły się na jej ,,,
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heej rozdział miał być wcześniej bo wczoraj myślałam że go doda Natalia ale dodaje ja przepraszam jeszcze raz że tyle czekaliście w razie pytań zapraszam na mój ask pytajcie o wszystko. Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach wpisujcie się w inforomowanych a jeśli macie bloga lub tłumaczenie zostawcie je tutaj . To tyle i do następnego xoxo ~Ada
PS 1 jak się podoba wygląd bloga?
PS 2 Następny jak będzie 5 komentarzy .
CZYTASZ=KOMENTUJESZ

10 komentarzy:

  1. Zajebiste!!! Kiedy dodacie następne!! Kochamm to <33 NIe mogę się już doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj następny rozdział! Może dłuższy? Boski blog! Masz talent! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nmg doczekać się następnego rozdziału ^^ Kocham<33

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby tak dalej^^ Wciągnęło mnie <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja dodałam komentarz! A ty się uśmiechasz i piszesz następny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. omg to takie emocjonujace ciagle do mnie to nie dociera ... te sytuacje, to wszystko, to nie może być prawdą ! kocham to opowiadanie, nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu :) jestescie takie super w tym pisaniu, zazdro ;p ile ja bym dala za taki talent, powaznie, az sie wzruszylam. uzywacie takich skomplikowanych slow ze az musze w slowniku sprawdzac o co cho bo ja nwm :p super super i jeszcze raz super, pozdrawiam i sle caluski do autorek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju dziękujemy na razie chyba sama zostanę z opowiadaniem ale nie wiem dziękuje ci za to co powiedziałaś naprawdę to dużo dla mnie znaczy nie uważam żebym miała jakiś specjalny talent ale cieszę się że ci się podoba ;* ~A

      Usuń
  7. omg girls you're so crazy . I live in england so i can't writing in polish language but .. it's so good !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli to czytasz skomentuj wstaw w komie nawet kropkę nie ma weryfikacji obrazkowej i każdy może komentować dla cb to tylko chwila a dla nas uśmiech na twarzy :)