sobota, 7 września 2013

Problog

Szłam ciemną ulicą nie wiedziałam czego szukałam nie wiedziałam gdzie idę ,wiedziałam jedno nie chce wracać do domu po kłótni z rodzicami . Nie wiem dlaczego weszłam akurat do tej ulicy przypadek, przeznaczenie? a może zbieżność losu ? Nigdy tego nie pojmę ale wiem jedno od tego dnia moje życie obróciło się o 180 stopni zapytasz mnie dlaczego? Dlatego że zobaczyłam czym zajmuję się jeden z najpopularniejszych chłopaków w szkole ... 
-----------------------------------------------------------------------------
Heej mam na imie Ada i razem z Natalią rozpoczynamy nowego bloga z przygodami o JB a to jest problog przepraszam że taki ale nigdy nie umiałam ich pisać  mój ask : http://ask.fm/BelieveInMyHeart jak macie pytanie piszcie niedługo 1 rozdział
CYTASZ = KOMENTUJESZ :)

4 komentarze:

Jeśli to czytasz skomentuj wstaw w komie nawet kropkę nie ma weryfikacji obrazkowej i każdy może komentować dla cb to tylko chwila a dla nas uśmiech na twarzy :)