środa, 20 listopada 2013

Rozdział 13

Ważna notka pod rozdziałem , przeczytajcie proszę :)
-Bo wiesz ja cię nie traktuje tylko jak przyjaciółkę - wyszeptałem przy jej ustach...
Justin Pov's
Wiedziałem że napięła się na moje słowa i wiedziałem też w jej oczach iskierkę radości szybko naparłem na nią całym ciałem i  przycisnąłem swoje usta do jej. Bez wahania oddała pocałunek przejechałem językiem po jej dolnej wardze prosząc o dostęp który dostałem . Uśmiechnąłem się przez pocałunek strasznie mi tego brakowało. Kocham te dziewczynę i chciałbym mieć ją przy sobie cały czas ale ona tego nie chce a ja musze to zaakceptować. Oderwaliśmy się od pocałunku i spojrzałem jej w oczy widziałem w nich radość. Dziewczyna uśmiechnęła się do mnie ciepło co odwzajemniłem.
-Musze już iść się przygotować - szepnąła i pośpiesznie pobiegła na góre a ja wziąłem się za dalsze przygotowania. Nie wiem co mam zrobić. Ta dziewczyna doprowadza mnie do szaleństwa .
Lisa Pov's
-Musze już iść się przygotować- szepnęłam i odeszłam zostawiając go samego . Byłam taka szczęśliwa chciałam żeby mnie pocałował. Chciałabym z nim dalej być ale się do tego nie przyznam ciężko mi było ale musiałam go odtrącić. Rozdział z Justinem jest skończony. Chyba sama tego jeszcze nie wiem. Boli mnie to że mogę przy nim być ale nie mogę go pocałować. Ale sama tego chciałam . No cóż mam to czego chciałam .
-Hej laska - krzyknęła moja przyjaciółka wchodząc do pokoju.
-No siema- odpowiedziałam że sztucznym uśmiechem.
- A ty jeszcze nie gotowa ? - zapytała Amy
-Właśnie miałam się szykować - powiedziałam i poszłam do swojej garderoby a dziewczyna podążyła za mną .
-Mam pomóc ci wybrać czy zrobisz to sama ? - zapytała
-Zróbmy to razem - odpowiedziałam z uśmiechem.
Po pół godziny szukania znalazłyśmy zestaw <KLIK> . Poszłam wzięłam szybki prysznic potem się ubrałam a Amy zrobiła mi moje ulubione 'kocie oczy'.
-Amy zanim pójdziemy na dół możemy porozmawiać ? - zapytałam niepewnie.
-Pewnie, o czym ? - zapytała dziewczyna.
-Chodzi o Justina... - zaczęłam
-Ty go dalej kochasz i chciałabyś być z nim być ale nie chcesz wracać do tego co było kiedyś , Mam racje ? - odparła
-Tak ale skąd ty to wiesz ? - zapytałam zdziwiona.
-Kochana znamy się nie od dziś a poza tym widzę kiedy coś jest nie tak szczególnie jeśli chodzi o Justina.
-No tak zapomniałam że ty zawsze wiesz co mnie trapi możesz mi coś poradzić na to ?
-On powinien wiedzieć co do niego czujesz. - powiedziała wiedziałam że mówiła poważnie.
-Nie powiem mu tego on na pewno chciałby abyśmy zostali znowu parą. I co wtedy ?
-Albo zaryzykujesz albo znowu z tąd wyjedziesz raz na zawsze. Wybór będzie należał tylko i wyłącznie do ciebie.-powiedziała widać było że była pewna tych słów-Idziemy? - dodała po chwili .
-Tak, idziemy odpowiedziała z entuzjazmem kocham moją przyjaciółkę za to że zawsze mi doradzi , ale może w tym wypadku ma racje że to będzie tylko i wyłącznie moja decyzja ? Czas pokarze. W tej chwili nie będę się o to martwić musze żyć teraźniejszością . Zeszłam z Amy na dół gdzie zobaczyłam już masę ludzi i zaczęła brzmieć głośna muzyka . Wśród ludzi wypatrzyłam Justina wyglądał nieziemsko <KLIK>. Normalnie chodzący sex. Też patrzył się na mnie. To nie był wzrok typu ,,zaraz cię przelecę '' tylko wzrok którego dawno nie widziałam była w nim miłość tęsknota i coś jeszcze, szybko podbiegłam do chłopaka .
-Musimy porozmawiać wyszeptałam...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No to kilka spraw
1. Przepraszam że tak długo nie było rozdziału ale nie miałam czasu :(
2. Chciałabym aby każdy kto czyta skomentował wystarczy nawet kropka , a będzie mi miło jeśli wyrazicie w nim też swoją opinie
Komentarze = motywacja , motywacja = szybciej rozdział.
3.Dziękuje za prawie 7000 wyświetleń <3
4.Przepraszam jeszcze raz za zwłokę i jakość rozdziału ale nie najlepiej mi się go pisało .
To tyle i do następnego ;*
                                                                  ~~Ada

16 komentarzy:

  1. Jej pierwsza rozdział super jesteście genialne :* do następnego.xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdzialy moglybybyc troche dluzsza, ale i tak swietny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem staram się ale nie zawsze mam czas a nie chciałam już tyle przeciągać :) następny postaram się dłuższy :)

      Usuń
  3. Epic osom wymiatasz ogólnie spoko i wgl czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham cię za to , że to piszesz ! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nich da mu szansee:P czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże świetne czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Libster Award Blog :)
    Więcej tu: http://ninaandcrazylive.blogspot.com/2013/12/libster-award-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli to czytasz skomentuj wstaw w komie nawet kropkę nie ma weryfikacji obrazkowej i każdy może komentować dla cb to tylko chwila a dla nas uśmiech na twarzy :)